Once gone

Nu är jag vaken, nyduschad och redo för en lördag med massa skoj, förhoppningsvis. Vet inte exakt vad som händer med jag ska iallafall umgås med mina älsklingar Bella och Malin. Emma och Sofie kanske följer med också? Beror väl lite på vad vi ska hitta på och så. Kanske blir fest, och om inte tror jag vi ska gå på bio. Det blir hur som helst trevligt vad vi än hittar på. Alltid trevligt med de människorna omkring sig!

Magen känns ytterligare lite bättre idag, har nästan inte ont alls. Fick dock lite känningar när jag åt en macka, men det går nog över får jag allt ta och hoppas på. Knarkar alvedon och omeprazol och hoppas på det bästa.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0