Nödvändig dag.

Nu är jag hemma efter en väldigt nödvändig dag, not! Jag och Bella missade bussen från slussen i morse, så vi var tvungna att åka till Forum och sen gå därifrån. Vi kom ungefär tjugo minuter sent, trodde vi ja. Vi hade helt och hållet glömt bort att vi har ett nytt speciellt schema på grund öppet hus, så vi började egentligen 9.55, happ synd för oss då. Vi var iallafall med en halv timme av boksamtalet så nu är det avklarat också. Haha, boken vi inte ens har läst. Men det spelar ingen roll, nu är det som sagt avklarat.

Nu ska jag gå ut och möta mamma och sen ska vi till vårdcentralen. Vi får väl se om dom hittar något skojsigt idag då? Blä. Jag börjar ge upp.

Hör av mig senare.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0