My english is gone

Jag har ont i huvudet som en sköldpadda just nu, kanske är det för att jag sitter och tänker så det luktar bränt? Sitter och försöker fixa ihop min engelska assignment men det går inte så värst bra. Var tog mitt mvg i engelska vägen egentligen? Jag har ju haft det. Men nu närmar sig ig:et istället, och det är fan pinsamt. Usch, jag blir bara mer och mer irriterad på mig själv för varje dag som passerar. Varför går allt nedåt? Jag vill vara den där duktiga, engagerade, positiva, kreativa Emma. Vad är hon? Blä. Jag som var bra på engelska, en gång i tiden..

Snart ska jag väl äta också. Om jag nu hinner det. Har överdrivet jävla mycket att göra och jag orkar verklgien inte.

Föresten så hade dom ingenting vettigt att säga på vårdcentralen. Jag var ju där två gånger och tog leverprover, ena gången var det så där extrem högt och då låg det på 6,69 och det ska ligga på 0,7 = normalvärde. Fem dagar senare var jag där igen och tog ett nytt prov, och då visade det bara 2.60. Så det har ju sjunkigt extremt mycket på bara fem dagar och det tyder på att det kanske inte är någon sjukdom trots allt, men proverna tyder ju trots allt på det men ändå hittar de inget jävla fel? Någonting måste det ju vara och det sa min läkare själv.. Det gäller ju bara att hitta det.. Det är ju även väldigt kul att dom tror att jag är alkolist, fan vad livet leker. Blä. Aja, jag ska iallafall dit i veckan och ta nya provet och så får vi se vad de visar. Det är helt och hållet upp till de värdena nu, men vi får väl se hur det går.

Fuck off, säger jag bara. Till allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0