Mässan igen.

Det har varit en mycket mysig dag med mina två bästa vänner, Malin och Bella. Som jag skrev igår så raggade en vakt på Bella, och han sa ju att vi skulle få komma in gratis idag och det fick vi! Mycket trevligt, haha. Trots allt sparat 80 kronor och det ska man väl inte klaga på?
Det var inte alls lika mycket folk idag och det var jätteskönt, man fick större chans att kolla på saker och höra och se bättre vid föreläsningarna. Vid fem när mässan stängde begav vi oss till centralen och käkade en god och efterlängtad middag på donken. BigMac och CO, mums! Jag hade det iallafall jättemysigt som alltid, och det hoppas jag att ni också hade babes! Snart drar vi till London och då jävlar!


<3
 <3
<3 <3


Har inte så mycket mer på hjärtat just nu. Uppdaterar senare.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0