madness in my head

fan för mig att jag sov så länge idag, känner på mig att jag verkligen inte kommer kunna sova nu inatt istället! blä. typiskt som fan att de är nu, för nu kommer jag vända så mycket på dygnet precis innan skolan börjar, och då blir det problemigt då istället. suck! aja. jag får väl pallra mig igenom det också.. som med allt annat.

jag känner att tankarna börjar sväva iväg nu och jag orkar verkligen inte med det. jag har så mycket att tänka på, eller rättare sagt tänka igenom. så mycket att alltesammans blir en enda röra i skallen på mig. att tänka, gråta och sakna får mig att falla sönder i tusen bitar. och jag klarar faktiskt inte av att ta det, gång på gång.
därför är det väl lika bra att jag lägger mig i sängen och glor på morden i midsomer eller någonting annat, då lär jag ju somna tillslut iallafall. kan man ju hoppas..

bjuder på några asheta bilder från igår! fler kanske kommer, så småning om! godnatt!

<3 <3 <3


When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

jag hatar att erkänna det för mig själv
men jag vill ha dig här vid min sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0