Lördag

Idag har det varit en väldigt tråkig dag, men trots det ganska behövlig för mig själv tror jag. Blev väckt vid två tiden och då hade jag så grymt ont i huvudet att jag inte orkade ta mig upp. Jag låg istället kvar i sängen till halv fyra och kollade på tv. Gick därefter upp för att duscha och sen la jag mig i sängen och glodde på tv igen. Huvudvärken dödar mig verkligen, när den är sådär smärtful och inte gick den över på länge heller. Vid tio tiden började den släppa lite och tack och lov för det.
Var ute en liten sväng bara och det var för att gå till affären med Molly för att köpa godis. Haha, så nu har jag suttit här hela kvällen och ätit mig fet på godis, druckit cola och redbull. Ibland får man vara slö, visst?

Låtarna från Croke park dvdn släpptes idag också. Fan vad underbara de är. Man hör publiken, 82.000 personer sjunga med genom alla låtar. Otroligt mäktigt. Tårarna går inte att hålla inne.

Äsch, jag känner att allt jag skriver just nu bara blir konstigt formulerat och när man är perfektionist som jag är blir jag bara irriterad på det. Haha. Har lust att radera hela inlägget och börja om, men det orkar jag inte, så jag ger upp här. Ska istället snart krypa ned i sängen och kika på tv eller någon film beroende på om det finns något bra.

Hör av mig i morgon antar jag.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0