Just a little bit more

Fan vad jag är trött, eller seg rättare sagt. Huvudvärk har jag också. Blä. Jag tror det blir en hemmakväll ikväll faktiskt. Tror inte jag orkar någonting annat.

Efter plugget åkte jag, Bella och Cicci till Nacka forum en sväng och kollade på New Yorker och lite andra butiker lite snabbt, sen drog jag och Bellsi till stan. Jag köpte stövlarna, en tröja/klänning, en bh med matchande trosor och ett par svarta jättefina strumpbyxor av lite tjockade material. Jättefina grejer faktiskt, jag är hel nöjd! Bilder kommer upp senare, det kan jag lova. Haha, någonting måste jag ju ha att sysselsätta mig med ikväll..

Nu är det alldeles strax mat. Fläskfilé och pommes ska vi äta. Fyfan vad gott. Ah, min mage kurrar, jag åt trots allt bara nudlar till lunch.

Uppdaterar senare.


<3

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0