Jag måste vara världens duktigaste människa, ibland.

Nu är jag helt tjingtjong i skallen efter allt pluggande. Jag började och skrev klart svenskan, skrev klart Bellas, min och Emmas PoF artikel och började och skrev klart medie kommunikations uppgiften. Jag har nog aldrig gjort så mycket i rad, haha. Har suttit konstant sen jag kom hem, men det är skönt att ha det gjort! Helt underbart skönt till och med.

Nu ska jag väl snart lägga mig och glo på tv eller någonting. Får se när jag kommer härifrån. I morgon börjar jag 11.25, så lite sovmorgon blir det iallafall.

Jaja, jag tänkte bara kika förbi och skryta lite, men det får man när man varit så jävla duktig som jag varit nu. Visst? Haha.

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0