Here goes nothin'

Nu kom jag hem för ungefär en halvtimme sen. Kvällen blev väldigt kort men ändå trevligt. Jag mötte Bella i Gullmars och sen tog vi buss därifrån till Louise, fast först stannade vi till i Brandbergens centrum och köpte överdrivet mycket godis. Ungefär ett kilo plockgodis plus lite extra, och självklart en två liters cola. Haha! Mums! Bra sällskap, massa svull och en tv är helt perfekt. Tack för en trevlig kväll, trots att jag inte var på topp och känner nu att jag var grymt tråkig. Men jag hoppas att ni inte storknade helt av min tråkhet. Vi får se till att det kommer en likadan kväll snart i framtiden, så alla kan stanna kvar också. Vore megatrevligt. Tack för att ni finns! <3

Eftersom vi var tvugna att åka ifrån Louise rätt tidigt begav jag och Bella oss in till stan. Där vandrade vi runt i någon timme eller två. Grymt kaosig kväll. Poliser överallt. Bråk överallt. Haha. Stockholm  en fredagskväll helt enkelt men ikväll var det faktiskt värre än vanligt. Äsch, roligt att kolla på när det händer något! Vi tog en snabbsväng på donken också, sen begav jag mig hem och nu sitter jag här och degar, som vanligt. Ingen ovanlighet. Haha. Tack för allt Bella, du är världsbäst. Utan dig hade jag inte kommit någonstans. Du ger mig energi och kraft till att orka med livet. Jag älskar dig!  

Just nu sitter jag och tittar på klipp från youtube, med Nevershoutnever! Och jag är så jävla kär! Haha. Hans röst, hans utseende, hela alltet är perfekt! Ah! Ge mig människan. Nej justja, jag och Malin ska dela. Grr, kom till Stockholm snygging så ska du få se på andra bullar! Hahah.

Nej, har inte mycket mer att skriva just för tillfället. Ville bara berätta lite kort om kvällen och att jag fortfarande lever. Haha. Magen känns fortfarande konstig och jag har lite ont emellanåt, men så länge inte krampsmärtorna kommer tillbaka, så kan jag behärska mig och överleva.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0