Good morning gorgeous

Nu är jag uppe och skuttar, haha. Är faktiskt inte så trött som jag trodde att jag skulle vara igår kväll. Jag somnade väl runt kvart över ett någongång och klockan ringde åtta i morse. Är dock uppe förtidigt eftersom jag inte behövde åka förbi vårdcentralen, men ah. Vad gör det? Slipper stressa nu iallafall och ska för en gångs skull försöka få i mig lite frukost också. Bussen går 9.40, så jag har en stund på mig.

Dagen känns väldigt onödig, eftersom vi endast har en lektion - svenska. Usch. Svenska B är verkligen tråkigt, iallafall om man inte gillar att läsa. Och jag hatar ju det. Men men, bara att kämpa på och ta det som det kommer.

I morgon åker vi för fan till London! Helt jävla otroligt, haha. Jag har fortfarande inte förstått att vi verkligen ska åka, kan man inte få inse det snart? Haha, blir helt uppspelt av att tänka på det. Fan vad roligt det kommer bli. Sista och första skoldagen för den här veckan då, ska bli trevligt med lite ledighet från den smörjan.

Det snöar som fan ute, blä. Har verkligen ingen lust att gå ut. Jag kommer ju för fan frysa arslet av mig och halka sönder. Haha.

Nej, jag har faktiskt inget mer intressant på hjärtat, även fast inget av det jag nyss skrivit var intressant men ändå. Haha. Såhär snygg är jag idag:

<3

Hörs senare!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0