Fullsmockat

Nu är jag hemma igen. Det har varit en trevlig dag, men mitt humör skulle det ju vara roligt att halshugga eller hacka i småbitar. Hur fan kan det vända så fort? Upp och ner hela jävla tiden. Lagom irriterande. Vore ju dock trevligt om det var pms, så man kanske får känna sig lite kvinnlig igen. Var ju ungefär tre månader sen.. Okej. Intresseklubben anteckar. Haha.

Nog om det. Mötte Malin på pendeltåget och sedan gick vi av på centralen där vi köpte mat på donken. Jag köpte dock bara en milkshake, vilket jag inte borde göra efter alla gånger de har smakat skit. Borde fan lära mig någongång, men icke. Sen tog vi tåget till vidare mot Älvsjö och redan vid där var det fullproppat med människor. Drygt.
Mässan var väl okej, men det är nästan bara jobbigt när det är så himla fullsmockat med människor precis överallt. Man får inte en chans till att kolla igenom saker och ting eller se och höra bra på föreläsningarna. Men sånt är livet, trevligt får jag väl lov att säga att det var iallafall. Vi ska troligtvis dit i morgon igen, haha. Får nämligen gratis inträde pågrund av att Bella blev uppraggad av en vakt där som ska släppa in oss helt gratis. Bella är hans lilla prinsessa. Haha. Trots att han fick värsta rådissen. Men men. Vi får se hur det blir med den saken.

Efter mässan åkte vi vidare till Kista centrum och kollade runt lite. Hittade ett par jeans som jag verkligen vill ha, men tyvärr kan jag inte prioritera det just nu. Vi åker ju snart till London och jag antar att det är viktigare att lägga pengarna på det. Jag får kolla på jeans där istället!

Nu har jag precis ätit middag. Rostbiff och potatisgratäng. Mums! Haha, trots att jag åt det för ungefär tio minuter sedan så sitter jag redan och proppar i mig godis.. Det blir min lördagkväll det. Kul. Inte.

<3  <3


Jag uppdaterar senare.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0