Fredag.

Nu ska jag snart bege mig till sängen och sova minst tolv timmar. Den som väcker mig tidigt i morgon, är död och det lovar jag. Haha.

Dagen och kvällen har varit väldigt trevlig och slö. Hade medie kommunikation som första lektion då vi inte gjorde någonting vettigt alls, lämnade in min uppgift och sen satt jag mest med Bella och Thea och gjorde ingenting. Det var skönt faktiskt, men kändes samtidigt rejält onödigt. Sen hade vi även krismöte med klassen. Vår klass är nämligen den klass på skolan som har mest frånvaro och även den klass som har sämst sammanhållning. Vi ska jobba på det där och jag hoppas verkligen för min egen trivsel och många andras, att det blir bättre. Pratade även idag mycket med Jesper om att han ska sluta, och det är så himla tråkigt. Han är den läraren som finns där i alla väder och som man verkligen går och pratar med när någonting tynger ned en. Skolan kommer inte bli detsamma utan honom, och ja. Nej, vill inte ens tänka på det. Sorgligt som attans. Han är den bästa läraren jag någonsin haft.

Efter skolan åkte jag, Cicci och Bella till ett cafe där Cicci jobbar. Ligger vid hornstull. Vi fikade lite (=drack cola!), pratade, skrattade och bara var som vi är - dumma i huvudet och bäst helt enkelt! Det var jättemysigt faktiskt. Vid sex tiden åkte Cicci hem och jag och Bella fortsatte vidare in till stan för att kika runt lite. Efter det åt vi middag på donken - en cheeseburgare - och åkte till Johanna i Hässelby för att sällskapa med henne och se på Idol och bara mysa. Det var jättetrevligt. Tack för att vi fick komma, älskling.

Var väl hemma vid kvart över tolv någongång och sen dess har jag rensat och kämpat med att datorn ska fungera. Någonting är tydligen väldigt fel med den? Suck. Sen har jag bara suttit här och lyssnat på musik.

Nu har jag överdrivet ont i huvudet och tänkte lägga mig och glo på tv tills jag somnar in och ska sova i mina tolv jävlar timmar. Jag ska verkligen göra det nu, det finns ingenting som ska hindra mig. Hahaha. Den här veckan har jag verkligen sovit jättedåligt så måste passa på att sova nu när jag äntligen kan. Och det är just vad jag ska göra!

Over 'n out,

Godnatt och puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0