Det viktigaste av allt.

Nu kom jag precis in från det äckliga höstvädret och den otroligt tjocka dimman. Nästan läskigt att gå ute fan, haha. Jag tog iallafall med hunden ut på en liten promenad samtidigt som jag lämnade av Älsklingsmalin vid tåget, så nu sitter jag här igen, alldeles ensam.
Vi har faktiskt inte gjort speciellt mycket, utan bara sådant som vi brukar göra, typ. Vi var en sväng till Mullemeck parken och fotade och det blev jättemysiga bilder med dimman och allt. Lär lägga upp några senare när jag redigerat dem. Om någon nu blev bra i datorn, haha.
Annars har vi väl inte gjort så mycket mer förutom det vi brukar. Det vill säga: Prata, skratta, fota. Det är ungefär vi på pricken. Haha, helt underbart är det iallafall jämt tillsammans med henne, men det är väl ingen nyhet? Min älskling.

Jag är så glad att jag har en vän som henne. En sån jag berättar alltför. En sån jag kan sitta och strirra in i en vägg tillsammans med och ändå ha så jävla roligt. En sån som är som jag. En sån jag inte behöver dölja någonting för. Jag tror inte det finns något ämne i världen som du och jag inte har diskuterat. Du vet så jävla mycket mer än allt om mig, vad som hänt mig, hur jag tänker.

Jag tänker aldrig igen låta någon gå före dig. Jag tänker aldrig igen ta en dum jävla idiot framför dig och våran vänskap. Vänskapen är så mycket mer värd än mycket annat som tidigare gått emellan oss och våran vänskap. Jag tänker aldrig låta det ske igen. Nu är det vi, du och jag. Jag tänker inte släppa iväg dig.

<3


Nu ska jag redigera lite bilder och sedan ska jag nog ta en varm och skön dusch! Time will tell.

Puss!

Kommentarer
Postat av: mulin

du+jag= sant.

du är bäst, och jag skojar inte.

JAG ÄLSKAR DIG!

2008-11-05 @ 21:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0