Bubble wrap

Dagen har varit väldigt trevligt får jag lov att säga, trots att jag har varit hur trött som helst hela dagen. Och  trots vädret vi tvingades gå ute och fota i. Det var minst sagt svinkallt! Vi hade bara foto idag, så eftersom vi har kameror själva så behövde vi inte åka till skolan för att låna dem, istället tog vi en heldag att fota på egenhand. Vi åkte först ut till Djurgården och var där en sväng, sen gav vi upp det på grund av kylan och åkte till Kungsan och käkade på Donken istället. Ni anar inte hur gott det var i just den stunden. Det är alltid gott, men fan i de tillfället var det gudomligt! Man var helt genomfrusen när man satte sig där, men jag kan lova att varma pommes och cheddar cheese dipp gjorde susen! Haha. Jag kommer bli överdrivet fet, punkt slut. Men det är ett senare problem, visst?

Vid tre tiden tog Bella och jag pendeltåget mot Märsta och mötte Malin hemma, det vill säga vid Ulriksdalstation. Vi gick hem till mig och planerade lite inför våra älskade London resa, som nu bara är sex dagar iväg! Jisses! Man har inte förstått att vi verkligen ska åka, men snart kanske man börjar inse att vi verkligen ska det? Haha. Jag kan inte förklara med ord hur mycket jag längtar. Det kommer bli underbart.

Jag har tappat min skrivlust, ännu en gång. Men den kanske dyker upp igen, någongång, någondag? Haha, det får man hoppas för det är frustrerande att vilja skriva men .. Ah. Justja, jag måste bara passa på att skryta lite och säga att jag har skickat in engelskan och foto uppgifterna idag också. En liten lättnad är det, trots att det finns en hel hög med uppgifter här brevid mig som väntar på att bli gjorda. Suck - var har orken tagit vägen?

Nu ska jag snart nana, jag är grymt trött och har en sprängande huvudvärk. I morgon ringer klockan vid halv sju så det gäller att vara någorlunda pigg. I morse var det verkligen en pina! Jag kom verkligen inte upp, ställde om klockan i ungefär en halvtimme.. och en halvtimme innan bussen gick fick jag tvinga mig upp och stressa gärnet. Jag vill inte ha det så i morgon bitti igen, det är plågsamt.

Vi hörs i morgon!

Puss!

6 dagar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0