Back on track

Nu är jag hemma från första skoldagen efter lovet. Suck. Det känns tungt att skolan har satt igång igen. Man blir så härligt van vid att vara ledig och vända på dygnet är någonting jag är extremt bra på. Det gäller bara att vända tillbaka det nu, hur fan det nu ska gå. Trots allt har det gått hyffsat bra idag, men jag är helt slutkörd nu. Har inga krafter kvar alls och min huvudvärk tar kål på mig. Det gör ondare när jag tänker på att jag måste stå ut i månader tills dom har tid att operara ögat på mig, vilket jag antar är den största andledningen till huvudpissvärken. Trots att det är en operation som inte tar längre än femton minuter, så ska jag stå ut med den plågande huvudvärken i månader till? Helt otroligt är det fan.

Idag på idrotten spelade vi badminton. Jag var inte ombytt, som majoriteten av klassen, men när det gäller badminton, måste man köra stenhårt ändå! Inga undanflykter från badminton inte! Jag tycker verkligen att det är bland det roligaste som finns. Det vill säga om man pratar om sport. Haha. Måste börja spela det igen men det har jag pratat med mamma om nu, så det är så det är tänkt! Ska ju säga upp kontaktet på Sats, och någonting måste jag ju göra. Badminton kommer bli jättebra. Jag äger! Så det så.

I morgon har vi första lektionen av Foto B och jag är verkligen jättepeppad! Visst, det är inte trevligt att gå upp tidigt på morgonen för att åka till skolan, men när man vet att man har något med foto att göra framför sig blir det inte lika tungt. Fan vad kul det ska bli! Äntligen får jag göra någonting jag tycker om och som jag själv tycker att jag är bra på.

Nu ska jag ta en alvedon och ett varmt bad och hoppas på att huvudvärken kan lätta lite. Jag står fan inte ut!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0