An ordinary day

Nu sitter jag i skolan och just nu har vi mediekommunikation. Vi ska fixa i ordning inför ett arbete som går ut på att intervjua en reklamyrkesroll och ta reda på en massa negativa och positiva sidor inom detta. Jag förstår knappt syftet med arbetet eller hur vi ska gå till väga men det löser sig väl. Haha. Det står redan still. Men vi löser det på något sätt. Vi är ju vi och vi är ju grymma. Ha!

Efter mediekommunikationen har vi historia och för en gångs skull ser jag nästan fram emot den lektionen. Haha. Fråga mig inte varför, om jag känner oss så vet jag hur den kommer bli. Vi kommer flumma runt, skratta, driva med allt som rör sig och kanske läsa och diskutera något som har med historia att göra. Haha. Vad mer än herregud kan man säga? Pff.

Efter skolan ska jag med Bella och kanske någon mer (?) in till stan och shoppa lite, ska även träffa pappa en snabbis. Ska köpa ett par skor och en jättefin tröja, sen blir det nog även lite mer smått och gott. Har en presentcheck på H&M att spendera och det gör man ju lätt, så det blir nog en hel del. Haha.

Nej, nu ger vi upp de här skitarbetet och tar lunch istället.
Antar att ni hör mig senare ikväll, då kanske det blir något intressant skrivet.. för ah. Nej, nu blev det ju aptrist. Som vanligt. HÖHÖ!

Puss!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0