Tears never dry

Och så slutar den här kvällen (rättare sagt natten) också i tårar. Jag önskar att jag fick ett slut på det här, frågan är bara hur? Jag har ingen aning och då blir det svårt att nå det. Vet inte hur jag ska ta mig igenom det här. Det fungerar inte att vara glad ena sekunden och gråta andra. Jag vill vara ständigt glad, och inte bara på utsidan, utan även på insidan.

Jag behöver någon, och det kan ingen säga någonting annat om. För jag behöver någon, det är det enda som kan laga mig.

Förövrigt så var Twilight jättebra. Man skrattar massvis och gråter massvis. Jag rekomenderar den verkligen. Så se den!

Nu ska jag gå och borra ned huvudet i min kudde och fälla tårar, det känns bättre sen.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: maaaaaalin.

man behöver inte någon, det är bara något du inbillat dig kvinna! du klara dig alldeles fint (: Promise ... bättre om "den" sluta tjatar också.

2008-12-07 @ 15:56:23
URL: http://www.nogg.se/maaalin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0