Tar sin lilla tid.

Nu har jag precis kommit upp ur sängen och även hunnit med att duscha. Visst är jag snabb? Haha. Klockan är fan redan halv fem, usch, det är nästan skam. Men, men, är man världens morgon/dagströttaste så är man. Och det är ju trots allt lördag, så varför inte unna sig något gott?

Idag ska jag troligtvis på bio med Bella, Malin och Becca. Filmen blir Twillight och så mycket bra som jag har hört av den, så hoppas jag att den är asbra, har riktigt höga förväntningar nu.

Min skrivlust är på semester, vilket jag antar att ni har sett senaste dagarna. Ni får ursäkta mina otroligt tråkiga inlägg, men det är så det kan gå.

Uppdaterar senare,
later pep's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0