Renovering pågår!

Jaha, så sitter jag här igen. Dagen har varit lång, typ. Haha. Gick upp hyffsat tidigt för en gångs skull och nu sitter jag här, nästan helt slut och trött. Får jag inte sova långt in på dagen blir jag trött som en gris direkt, haha. Jag är omänsklig, nästan.
Vi har iallafall flyttat ut alla mina saker från min rum till vardagsrummet och likaså med Mollys saker. Vi ska ju nämligen måla om i morgon, och köpa nya möbler och sådär på Ikea. Så idag har vi rivit ner och flyttat ut allting och spacklat och slipat. Färgen jag kommer ha på mina väggar är blodrött och det kommer bli så jävla vackert, haha. Jag älskar rött, inget nytt.

Nu ska jag hjälpa Kenneth med att räkna ut hur många kvadratmeter det ska vara färg på, man måste ju veta hur mycket färg de ska blanda i affären.

Hör av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0