Poff så blev jag glad och förväntansfull igen.

Idag var en bra dag, iallafall typ, mitten av den, haha. För än är den ju inte slut. Hade foto hela dagen och det var rätt meningslöst, gjorde bara en uppgift som tog typ.. några minuter? Ovärt som tusan, men ändå rätt intressant faktiskt. Iallafall om man vill arbeta som fotograf längre fram i livet.

Mötte Malin i Kista vid halv typ tre tiden och sen gick vi runt och kollade här och där. Hittade en jättefin klänning som jag nu köpt! Känns jättebra. Jag och mamma ska bara sy in den lite i morgon och sen är den helt perfekt. Nu känns det bra på riktigt. En liten sexig lemur kommer jag att bli, en 18årig lemur. Mohahaha.

Nej nu orkar jag inte skriva mer. No skrivlust as usual, men puss på er.

Kommentarer
Postat av: malin

hahahahahhaha emma. hoppas du sover gott om natten med klänningen.. hahaha NEJ NEJ JAG SKA VARA TYST NU! den är verkligen skitsexig <3

2008-12-17 @ 22:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0