Opepp.

Jag känner att min blogg typ börjar rinna ut i sanden.. men samtidigt som den gör det så vill jag det verkligen inte. Vad fasiken är problemet egentligen? Jag vet att jag har sagt det så många gånger förr, men jag förstår verkligen inte? Jag älskar att skriva, jag älskar att blogga om mitt liv, och jag har oftast någonting att blogga om? Varför gör jag det då inte? Jävla ungjävel jag är, haha. Skrattretande.

Nu har jag nyss varit och tvättat bort en ansiktsmask, haha. Fan vad het jag var i den alltså. Går inte att beskriva med ord, vågar dock inte slänga upp någon bild här, haha. Vill inte skrämma bort folk alldeles för mycket.

Dagen har varit väldigt, ehm. Kort. Haha. Gick upp ur sängen vid två tiden och sen gjorde jag mig iordning och var ute med hunden. Sen åkte jag så småning om till Solna Centrum med Malin, min pluttiduttunge. Finns ingen jag älskar så mycket som henne, så det så.

Jag har inget flyt i skrivande idag? Återkommer senare. Jag lovar! Haha.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0