Nu äre jul igen, å nu äre jul igen.

Julafton nummer två idag då. Mormor och Molly har kommit, och snart hoppas jag väl att min bror pallrar sig hit så vi kan börja öppna paket. Sen till middagen kommer kusinerna och moster. Blir nog mysigt. Även fast jag fortfarande tycker att julen är överskattad och blä. Man får göra det bästa av situationen helt enkelt.

I morgon ska vi ut och leta efter en bärbar dator till mig, wiho! Kommer bli asnajs att ha en man kan ligga med i sängen och glo på tv, och ta med sig lite överallt. Kommer dock bli en ännu större datanörd än vad jag redan är, men äsch. Vad spelar det för roll? Har man kommit såhär långt kan man väl likaväl gå hela vägen? Eller vad säger ni.

Nu ska jag göra annat. Eller något.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0