Något jag inte kan ta.

Det finns vissa saker jag verkligen inte orkar med eller accepterar. Det är falskhet. Alla älskar inte alla, det är en självklarthet. Men varför kan man inte iallafall bete sig trevligt? Alla  är fan värd att  bli bemött på ett trevligt vis, och inte på ett iskallt och okänsligt sätt.

Skolan blir bara på något sätt bara värre och värre, jag kan inte direkt sätta fingret på vad det är som gör det så, men det går fan bara utför. Jag hatar att se människor må dåligt, jag hatar se människor behandla andra dåligt. Jag har någonting inom mig som skaver och känns fel. Någonting står inte rätt till. Hur mycket jag än vill förändra det, så känns det som en omöjlighet.

Varför låtsas vara någons vän för att dagen efter vara den's fiende? Jag förstår verkligen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0