Jag har världens bästa mamma.

Nu har jag efter några timmar tagit mig upp ur sängen, duschat och precis öppnat en iskall energidryck. Livet är underbart ibland. Haha. Fick frukost/lunch på sängen av mamma idag, och fyfan vad snällast hon är. Jag hintade lite lätt om att "åh vad gott det skulle vara med bacon och makaroner", haha. Och de första hon sa då var "sådär säger du ju bara för att du vill att jag ska laga det åt dig.." Haha. Och så gick hon upp och gjorde det också. Hon är så jävla dum, men ändå inte. Världsbäst är hon, - min mamma!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Ska troligtvis till Solna Centrum en sväng och köpa ett par jeans och en tröja/jacka. Men vi får se, annars ska jag väl iallafall följa med mamma och Kenneth och köpa julgran, hihi. Jag har noll julkänsla och det suger! Men i morgon får man julklappar, de är aldrig fel.

Hör av mig senare.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0