Jag borde klara det.

Jag älskar att blogga, så varför gör jag det inte då? Jag säger suget efter att skriva varenda dag, men ändå blir det små uppehåll här och där. Jag måste ta mig i kragen och klara det, för någon där är det väl iallafall som läser? Haha. Dream on, Emma.

Nu har jag precis vaknat, tvättat håret och gosat en sväng med hunden som ligger i soffan och ser halvdöd. Är det inte underbart att ha en hund i huset som nästan är morgontröttare än en själv? Haha, så jävla go är han.
Idag har vi bara en svenska lektion på schemat, och hur mycket suger inte det apballe? Helt onödigt att åka dit för att sitta i skolan i en och en halv timme för att sedan åka en timme hem igen, känns helt värdelöst. Planera scheman kan ju inte Mediagymnaset göra iallafall. Men vad gör man inte? Tar sig i kragen, åker och gör det man ska. Iallafall försöker.. Att vi kommer bli halshuggna av svenska-läraren är en annan historia, haha. Får väl se om Emil räddar oss som han sa.

Nej, nu måste jag börja göra mig iordning och sådär. Fyra dagar tills jag fyller 18 nu, och fan vad jag längtar till festen! Jag känner på mig i mina never att det kommer bli en oförglömlig kväll, så det får vi hoppas på. Vill du komma? Ring, bha ring, öppet för alla. (Mja, i princip alla)

Uppdaterar senare för nu jävlar ska Emma "Emmuut" Mohlén börja blogga igen.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag läser vareviga daaaaag :D

2008-12-15 @ 17:46:58
URL: http://jatteroligblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0