Jag är en lemur..

..liten och söt. Pff, det kan ju diskuteras. Haha, jag är iallafall inte en fisk som vissa andra, höhö. Nej nu ska vi inte vara såna. Jag kom just precis hem. Har varit med Johanna i stan några timmar och det var trevlans. Efter vi käkat lunch på Donken så gick vi allihopa till Nacka forum, eller Forum Nacka som det så fint heter, och kollade runt i affärer, hittade min klänning men såklart var draglåset trasigt, suck. Men hittade dock samma i Slussen idag, dom måste fått in flera? Eller så var tjejen jag frågade efterbliven, så kan de ju också ha varit.
Hittade iallafall två klänningar, så nu har jag beslutsångest över vilken istället. Suck. Jag önskar så himla mycket att jag inte hade så himla mycket komplex med min kropp, speciellt höfterna. De förstör allt, verkligen allt. Jävla heffaklumpar. Usch.

Aja, får sova på saken eller något. Nu ska jag gå och duscha, jag ser ut som en jävla prickikorv på grund av glittret från alla klänningar som har provats!

Later bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0