Im a bit off.

Hej, mitt namn är Emma, om ni inte visste det. Jag antar att ni håller på att glömma bort mig? Var ju ett tag sen jag skrev så att säga. Seg jag är! Haha, men jag har faktiskt en anledning. Har haft fullt upp med att renovera rummet, shoppat och så vidare. Sen har jag samt umgåtts med en viss sötnos också, och nej det pirrar inte alls i magen när jag tänker på han den där söta krabaten. Hihi. Lalala. Jag är oskyldig.

Jag har faktiskt inte så mycket mer att skriva just nu, ska alldeles strax hoppa in i duschen och sen bestämma vad jag ska ha för kläder ikväll och sådär. Det blir nog trevligt. Hemmafest på Tyresö med Bella, Becca och Johanna. Kommer bli underbart med mina flickor! Hihi.

Hör av mig nästa år. Gott nytt år!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0