I'll be ready for a fight

Om man tänker på vilken tid jag ska upp i morgon, så borde jag verkligen sova för längesen. Men icke sa nicke, klart som fan att jag inte gör det.
Har inte bestämt mig om jag ska gå till skolan i morgon eller inte, suck. Har världens beslutsångest, som vanligt. Det känns så jävla värdelöst att gå, men samtidigt vet jag att jag har en del viktiga lektioner. Känns ändå tragiskt att jag ska gå en dag till i skolan med feber, så jag antar att jag får ta febern i morgon när jag vaknar och se då? Ja. Så får det bli. Det löser sig nog på något vänster.

Om en halvtimme ska jag krypa ned i sängen och kika på Navy Cis och förhoppningsvis somna efter det.

Förlåt för att min blogg har blivit så tråkig på sista tiden, men skrivlusten försvann samtidigt som livslågan. Man kan ju hoppas att den dyker upp från ingenstans snart igen. Det är frustrerande att vara utan.

Good night.

Please take me back to London? [v]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0