GRATTIS PÅ MIG, HOHO!

Jaha, så var man 18 år också, myndig och allt. Var tar livet vägen egentligen?´Haha, man hinner ju för tusan inte med för fem öre. Men sånt är livet antar jag? Haha. Mamma och Molly kom in till mig i morse och sjöng så vackert (host) och så fick jag en bukett söta rosor av dem. Så söta. Mamma hade varit och köpt dem vid Statoil halv fem i morse, galning!

Ikväll är det fest som fan och det ska bli otroligt jävla roligt. Bara att hoppas att alla som sagt att dom ska komma, kommer också. Och inte ballar ur. Men det ska nog gå bra, jag har ju iallafall mina lööövers vid min sida och då blir allt kul! Visst, visst? Haha.

Jag är så jävla pepp. Det kommer bli otroligt jävla roligt! Nu ska vi snart äta jullunch, sitter i skolan.

PUSS FRÅN EN 18ÅRIG EMMA MOHLÉN!

<3

Kommentarer
Postat av: Sophia

GRAAAATTIS GUMMAN !

nu är du en STOOOR flicka. Hoppas din dag blir suuuuper :) <3<3<3<3

2008-12-19 @ 13:38:58
URL: http://lokaflaska.blogg.se/
Postat av: johanna

GRATTIS GRATTIS GRATTIS :D

2008-12-19 @ 21:32:04
URL: http://juhunna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0