God jul!

Jag har tänkt på en sak som händer mig väldigt ofta när jag verkligen är på blogghumör om nätterna. De är att det inte fungerar att logga in på publishme? Varför inte? Vad är problemet? Jag blir lika irriterad varje gång, haha.

Igår kväll vid tiotiden snodde jag mammas och Kenneths bärbara dator och la mig i sängen och glodde på en skräckis. Den var ganska kass, iallafall slutet. Sen låg jag där och segade och glodde på tv fram till halv fyra tiden. Det var härligt, så ska livet vara! Lite sällskap skulle dock inte ha skadat, men sånt man får ta. Jag ska köpa en bärbar nu på mellandagsrean, fan vad skönt det kommer bli! Kommer bli världens lataste, men det gör inget. Visst?

Idag är det julafton, hoho. Gud så roligt, eller inte. Jag känner ingen skillnad mot andra dagar. Jag tycker bara att julen är överskattad, tråkigt nog. Men snart ska jag bege mig till min bror och därefter kommer pappa och hämtar oss vid halv två tiden, så ska vi hem till honom och käka massa gott och ha det trevligt. Blir nog bra.

Uppdaterar ikväll när jag kommer hem.

Puss!

Kommentarer
Postat av: sara

noo emma, julen är väl inte överskattad :D hihi.

GOOD JUUUL PÅ DIG EMMAA :D <33

2008-12-24 @ 13:57:30
URL: http://sannerfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0