Första krogrundan avklarad.

Godmorgon, godkväll och godafton eller något annat fint. Här sitter jag på min kära barstol och funderar över gårdagen, typ. Haha. Jag var för första gången ute på krogen ("wow vad stort" eller inte) och Johanna fick äran att vara mitt sällskap. Vi var på 360 hela kvällen och jävlar vad roligt jag hade!

Kvällen började med att jag mötte Bella och Becca vid Södra station och sedan gick vi till Donken en snabbis för att de skulle äta. Jag tittade bara på, för en gångs skull. Haha. Efter det mötte vi upp Johanna utanför 360, och sen lämnade vi småungarna (*retas*) och gick in.

I början av kvällen gick vi mest runt och snackade med folk, eller ah Johanna som känner alla gjorde det. Jag flöt bara med i princip. Haha. Vi mötte upp lite folk hit och dit, drack en smirnoff ice, eller två, eller tre. Och en drink som smakade.. jag vet inte. Den var ingen höjdare iallafall. Sen dansade vi som tokar också, vilket är det man ska göra ute! Det var härligt, men det går fan inte och dansa nykter, de är en sak som är säker, men man lär sig väl de också, Haha. Och hm, vad gjorde vi mer? Jo bet varandra gjorde vi. Hahaha. Jag har världens fläskigaste blåmärke på armen, och det är tack vare Johanna. Grr, you bad girl. Haha, herregud vad flippade vi var en stund där alltså, men det är så det ska vara. Kvällen bara sprang förbi, vilket var väldigt synd men det är ju ett tecken på att man hade det jävligt roligt. "Tiden går fort när man har roligt", ja de har ni säkert hört förrut. Haha.

När klockan blev tre stängde 360, så vi hämtade våra grejer i garderoben och gick ut. Mötte upp en snubbe, och fick följa med på efterfest på scandic hotell. Hahaha. Så kan det gå. Där hade vi det jävligt trevligt iallafall, de tre snubbarna rev hotellrummet och vi skrattade rövarna av oss, det var längesen jag skrattade så mycket faktiskt. Hade sån jävla kramp i magen, helt otroligt. Sängarna låg upp och ner vända med folk under och över? Hahaha, jag känner mig inte alls skyldig till att vara över.. Lalala. Översvämmning i badrummet med en sova Janne i, snea tavlor, kraschade sängar och fem skrattande idioter. Ja herregud så det kan gå, jag hade det jävligt roligt iallafall och det är väl det som är det viktigaste? Visst?

<3

Vad mer kan man säga om kvällen? Jo, vid fem tiden började vi ta oss mot pendeltåget i kylan. Usch. Och så var ju självklart hela Södra station stängd, så vi satte oss vid en busshållplats och väntade. Så fick vi sällskap av två snubbar också? Vad dom nu ville oss kan man ju undra. Johanna jag hoppas du memorerade hans visa-kort nummer! Haha. Ah och sen var väl kvällen i princip slut, kramade hejdå till Johanna och hoppade på tåget hemåt.
När jag kom hem däckade jag direkt i sängen till Teletubbies vid kvart över sju. Jävligt lyckad kväll om jag får säga det själv, det får vi allt ta och göra om Johanna!

<3 <3

I morse när jag vaknade hade jag så sinnessjukt ont i magen, jag visste inte var jag skulle ta vägen. Haha, och ser man på - mensvärk! Det var en udda känsla, hade glömt bort hur ont de gjorde, har ju trots allt gått månader sen, hahaha. Okej, nog om det kanske. Jag ska sluta tycka synd om mig själv, eller inte. Känns skönt att veta att man är kvinna fortfarande iallafall.

Nu ska jag lägga mig och glo på en film tror jag, orkar inte sitta upp. Gör uselt ont, men jag hör väl av mig senare, eller någon annan dag, haha. You know me.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0