Förjävligt.

Nu sitter jag i skolan och gör absolut ingenting. Vi har bosatt oss vid ett par datorer och sitter här, degar och kollar runt på massa onödiga saker. Blä, jag är inte alls peppad på att göra skolarbete eller på någonting annat heller för den delen.

I morse när jag vaknade tog jag febern, låg då på 37.5. Och det är för mig ganska mycket feber för normalt ligger jag på runt 35,9. Börjar bli jätteansträngande nu faktiskt. Varit ute och farit flera dagar i rad med feber i kroppen och det kan jag lova tär på krafterna..

I eftermiddag ska jag till Kenneth's jobb där jag ska APU:a och hälsa på dem. Blir på marknadsföringsavdelningen så jag tror att det kan bli skoj att hålla till där och se vad de sysslar med om dagarna.

Nu måste jag ut och ta friskluft innan jag svimmar.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0